PolyKliniki

Month: January 2019

Τι είναι μια καρδιακή προσβολή!

Ο κακός τρόπος ζωής και οι διατροφικές συνήθειες έχουν αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Τέτοια προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν καρδιακές προσβολές ανά πάσα στιγμή …

Πότε πρέπει να γίνει έλεγχος για προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά; Οποιοσδήποτε ηλικίας άνω των 35 ετών ή που έχει υψηλή χοληστερόλη, B.Sc.Π. έχετε οικογενειακό ιστορικό διαβήτη, παχυσαρκίας ή προβλημάτων που σχετίζονται με την καρδιά, ένα τέτοιο άτομο πρέπει σίγουρα να κάνει τακτικούς καρδιακούς ελέγχους. 2D Eco και Tk πριν εμφανιστούν τα συμπτώματα.Οι έλεγχοι Μ. Τ., όπως, μπορούν να βοηθήσουν στην ανίχνευση καρδιακής απόφραξης.

Τα συμπτώματα σε αυτό

Εάν κάποιος έχει συμπτώματα όπως πόνο στο στήθος, δύσπνοια, κόπωση, ακανόνιστο ή γρήγορο καρδιακό παλμό κλπ., θα πρέπει να συμβουλευτείτε αμέσως έναν καρδιολόγο. Είναι κάθε πόνος στο στήθος σύμπτωμα καρδιακής προσβολής; Πώς να διακρίνετε αυτά και τι πρέπει να γίνει αμέσως;

Όχι όλος ο θωρακικός πόνος είναι ένα σημάδι καρδιακής προσβολής. Εάν έχετε έναν νέο τύπο πόνου στη μέση του στήθους ή στο πάνω μέρος των χεριών, της μέσης, της γνάθου, του λαιμού ή της κοιλιάς που είναι περισσότερο από 5 λεπτά, συνοδευόμενος από συμπτώματα όπως δύσπνοια, κρύο ιδρώτα, πανικό, κόπωση ή ζάλη, αυτά τα συμπτώματα μπορεί να είναι ενδεικτικά καρδιακής προσβολής.

Ωστόσο, εάν ο θωρακικός πόνος είναι παροδικός ή σαν τσίμπημα βελόνας μπορεί επίσης να προκληθεί από άλλες αιτίες.  Ο πόνος στο στήθος πρέπει πάντα να συμβουλεύεται γιατρό. Παρέχεται επείγουσα θεραπεία σε περίπτωση καρδιακής προσβολής κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου; Ναι, σε καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό επεισόδιο ή οποιαδήποτε άλλη ιατρική κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η θεραπεία έκτακτης ανάγκης δίνεται ακολουθώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας που ορίζει η κυβέρνηση. Οι ασθενείς που παρουσιάζουν συμπτώματα καρδιακής προσβολής πρέπει να έρχονται σε νοσοκομειακή κατάσταση έκτακτης ανάγκης το συντομότερο δυνατό για να αποφύγουν την υπερβολική καρδιακή βλάβη.

Τι πρέπει να κάνετε

Πολλές φορές οι ασθενείς με καρδιακή νόσο συνιστώνται διαφορετικά για θεραπεία (χειρουργική επέμβαση / στεντ). Τι πρέπει να γίνει σε τέτοιες περιπτώσεις; Η απόφαση για το σύστημα θεραπείας περιλαμβάνει διάφορους παράγοντες όπως η πολυπλοκότητα της νόσου, πόσα αιμοφόρα αγγεία επηρεάζονται, ο διαβήτης, η ηλικία του ασθενούς, το ιατρικό ιστορικό κλπ. Αυτοί οι παράγοντες καθορίζουν ποια μέθοδος θεραπείας μπορεί να είναι ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική για τον ασθενή. Όταν η πιο κατάλληλη επιλογή θεραπείας δεν είναι σαφής στην περίπτωση του ασθενούς ή είναι δυνατές πολλαπλές επιλογές θεραπείας, η ομάδα καρδιάς περίπτωσης δίνεται για αξιολόγηση.

Η ομάδα καρδιάς αποτελείται από έναν καρδιολόγο, έναν καρδιοχειρουργό και έναν ειδικό απεικόνισης που επανεξετάζει από κοινού την υπόθεση και συνιστά την καταλληλότερη επιλογή θεραπείας. Οι υπερσύγχρονες διαγνωστικές τεχνικές είναι επίσης πολύ χρήσιμες για τη λήψη αποφάσεων σε τέτοιες περιπτώσεις.

Είναι δυνατόν να υπάρξει εκ νέου χειρουργική επέμβαση ή αγγειοπλαστική εάν τα προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά αρχίσουν να επαναλαμβάνονται μετά από αγγειοπλαστική ή χειρουργική επέμβαση και είναι ασφαλές;
Με την αύξηση του προσδόκιμου ζωής, επαναλάβετε ή επαναλάβετε καρδιακές διαδικασίες ή χειρουργικές επεμβάσεις (δεύτερη, τρίτη ή τέταρτη φορά καρδιοχειρουργική) έχουν γίνει πολύ συχνές και εκτελούνται με πολύ καλά ποσοστά επιτυχίας σε προχωρημένα καρδιακά κέντρα.

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Τέτοιες χειρουργικές επεμβάσεις είναι αρκετά περίπλοκες και απαιτούν μεγάλη μετεγχειρητική φροντίδα με μεγάλη εμπειρία και ακρίβεια σε αυτές τις χειρουργικές επεμβάσεις καθώς η ανάρρωση του ασθενούς εξαρτάται από αυτό.

Είχα καρδιακή προσβολή πριν από μερικά χρόνια και τώρα η άντληση της καρδιάς μου μειώνεται, τι πρέπει να γίνει; Καρδιακές προσβολές ή λοιμώξεις, μπορεί να αποδυναμώσει τον καρδιακό μυ και να προκαλέσει την ικανότητα της καρδιάς να αντλεί. Αυτές οι επιπλοκές αυξάνονται κυρίως με την πάροδο του χρόνου.

Τα συμπτώματα συχνά δεν εμφανίζονται μέχρι να καταστραφεί η καρδιά. Οι ασθενείς με συμπτώματα όπως κλάσμα εξώθησης κάτω από 40, δύσπνοια, απώλεια όρεξης, αίσθημα παλμών, επίμονος βήχας, ζάλη, πρησμένα πόδια και αύξηση βάρους, αίσθημα κόπωσης ή ανωμαλίες στον καρδιακό παλμό πρέπει να επικοινωνούν χωρίς καθυστέρηση με έναν ειδικό για καρδιακή ανεπάρκεια.

Τι πρέπει να κάνει ένας καρδιακός ασθενής εάν δεν μπορεί να έρθει στο νοσοκομείο για οποιονδήποτε λόγο; Οι καρδιακοί ασθενείς που χρειάζονται ιατρική συμβουλή ή έχουν ενημερωθεί για μια επίσκεψη δεν πρέπει να καθυστερήσουν τη διαβούλευση, καθώς μπορεί να είναι μειονεκτική. Εάν ένας ασθενής δεν είναι σε θέση να έρθει στο νοσοκομείο, μπορούν να συμβουλεύονται το γιατρό τους σε απευθείας σύνδεση (με την ησυχία τους), ενώ κάθεται στο σπίτι.

Είναι είναι εύκολος τρόπος για να οικοδομήσουμε ένα μυ

Η κατάρτιση δύναμης, και το bodybuilding ή η οικοδόμηση μυών δεν είναι ο ίδιος στόχος. Η κατάρτιση δύναμης στοχεύει ουσιαστικά στο νευρομυϊκό σύστημα, ενώ η οικοδόμηση μυών (bodybuilding) στοχεύει στην οικοδόμηση μεγάλων μυών μέσω τροποποιήσεων στη φυσιολογία των μυϊκών κυττάρων.

Αν και η μεγάλη μυϊκή μάζα και το συνολικό φυσικό μέγεθος μπορούν να παρέχουν κάποια κέρδη δύναμης, η αύξηση του φυσικού συστήματος κατευθύνεται σε κάπως διαφορετικές κατευθύνσεις.

Σε στόχους ανθρώπινης απόδοσης

Παρακάτω, θα δείτε πώς τα αποτελέσματα απόδοσης και οι κατάλληλες προσεγγίσεις κατάρτισης ισχύουν για κάθε αποτέλεσμα-μυς ή δύναμη.

Πώς η οικοδόμηση μυών και η κατάρτιση δύναμης διαφέρουν ως προς την επίδραση στους μυς. Η οικοδόμηση μυών στοχεύει στην υπέρταση του μυϊκού ιστού-οι μύες αποκτούν συνολικό σχήμα. Μπορεί να υπάρξει αύξηση του υγρού μέσα στα μυϊκά κύτταρα (σαρκοπλασματική υπερτροφία) αντί να σχηματιστούν μερικές νέες μυϊκές ίνες.

Η κατάρτιση δύναμης στοχεύει στην αύξηση της λειτουργικής ικανότητας των μυών. Αυτός ο τύπος 11α στοχεύει στη νευρομυϊκή ανάπτυξη σε συνδυασμό με την ανάπτυξη μυϊκών ινών. Επιπλέον, η κατάρτιση δύναμης επικεντρώνεται στην μυοϊνιδική (νήματα μυϊκών ινών) και στην εκπαίδευση των μυών στην σαρκοπλασματική (κυτταρική κυτταρόπλασμα) ανάπτυξη – πράγμα που δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανάπτυξη διασταύρωσης με την εστίαση της εκπαίδευσης.

Ένα άλλο παράδειγμα τέτοιων διαφορών στους στόχους ανθρώπινης απόδοσης μπορεί να παρατηρηθεί στην εκπαίδευση για ταχύτητα ή αντοχή.

Συμπεριφέρονται τον εαυτό σας μητέρα

Η εκπαίδευση ταχύτητας, η σπριντ, για παράδειγμα, δίνει έμφαση στις μυϊκές ίνες τύπου 2 που αναπτύσσουν ενεργειακά συστήματα για την εκτέλεση εκρηκτικής ισχύος, ενώ η κατάρτιση αντοχής δημιουργεί ενεργειακά συστήματα (μιτοχόνδρια) που παρέχουν ενέργεια για προγράμματα μακράς αντοχής. Μπορείτε να αναπτύξετε οποιοδήποτε από αυτά τα ενεργειακά συστήματα, ακόμη και αν ο καθένας από εμάς είναι περισσότερο ή λιγότερο προικισμένος με την παροχή τύπων ινών.

Μπορείτε να δείτε ότι σε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές που καθορίζονται από το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής, αυτή η εκπαίδευση είναι η ίδια από αρχάριους έως ενδιάμεσους, αναπτύσσοντας βασική δύναμη και μυϊκή μάζα. Αλλά οι προηγμένοι εκπαιδευτές έχουν περισσότερες επαναλήψεις και λιγότερο βάρος για bodybuilding και λιγότερες επαναλήψεις για υψηλά φορτία και κατάρτιση δύναμης.

Για τους περισσότερους αθλητές αναψυχής και εκπαιδευτές γυμναστικής, ένας κατάλληλος συνδυασμός δύναμης και μυϊκής προπόνησης θα είναι πολύ χρήσιμος. Ωστόσο, εάν χρειάζεστε εμπειρογνωμοσύνη, μόλις φτάσετε στο ενδιάμεσο επίπεδο κατάρτισης βάρους, θα ήταν σκόπιμο να γνωρίζετε τι είναι διαφορετικό στο Πρωτόκολλο προπόνησής σας.

Είτε εκπαιδεύετε για δύναμη ή μυς ή συνδυασμό, πρέπει να δεσμευθείτε για σωστές ασκήσεις και πρωτόκολλα προγράμματος για να επιτύχετε την επιτυχία. Οι Bodybuilders ανυψώνουν βαρύ και συχνό, περίπου έξι ημέρες την εβδομάδα. Επειδή η αποκατάσταση των μυών είναι σημαντική για την απόκτηση μάζας, είναι σημαντικό να εξισορροπηθεί η υπερφόρτωση των μυών, η διατροφή και οι περίοδοι ανάπαυσης για βέλτιστα αποτελέσματα.

Ασκήσεις και πρωτόκολλα προγράμματος

Τα μυϊκά κύτταρα για να θεραπευτούν σωστά θα μειώσουν την πιθανότητα τραυματισμού και θα παράγουν μέγιστη υπερτροφία ή ανάπτυξη μυϊκών ινών. Η αλλαγή των ρουτινών είναι σημαντική για την επίτευξη οφελών, αλλά η διατήρηση ενός κύκλου ανάπαυσης / ανάκτησης κατά τη διάρκεια και μετά από μια προπόνηση θα πρέπει να αποτελεί μέρος του σχεδίου κάθε bodybuilder.